دستگاه تولید ماسک پزشکی

دستگاه تولید ماسک پزشکی | شرکت ماشین آلات اسعدی

تولید دستگاه تولید ماسک پزشکی

شرکت ماشین سازی اسعدی با توجه به شرایط پیش آمده شیوع ویروس هایی نظیر کرونا که سلامتی جامعه و کشور را به خطر انداخته اند، سعی داشتیم تا باتولید دستگاه تولید ماسک فول اتومات نقشی هر چند کوچک در مسیر مبارزه با این ویروس ایفا کنیم. شیوع این ویروس موجب افزایش چشمگیر استفاده از وسایل بهداشتی و پزشکی شد، به نحوی که برای تامین ماسک و ژل ضد عفونی اکثر کشور ها به مشکل بر خوردند. ما سعی داریم با ساخت و عرضه دستگاه های تولید ماسک پزشکی تنفسی نقش چشمگیری در مواجه با این شرایط پیش آمده داشته باشیم. در تولید دستگاه های تولید ماسک و به طور کلی تجهیزات بهداشتی و پزشکی، چیزی که بسیار حائز اهمیت است، استریل و بهداشتی بودن دستگاه و محصول نهایی تولیدی دستگاه می باشد. دستگاه تولید ماسک شرکت ما با استفاده از سیستم های پیشرفته دوخت کاملا اتوماتیک کلیه عملیات تولید را در حالت استریل انجام می دهد و نیازی به دخالت دست در تولید ماسک نیست. برای خرید دستگاه تولید ماسک ۳ لایه و دستگاه تولید ماسک فروش به فروشگاه ما مراجعه نمایید.
در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دستگاه تولید ماسک پزشکی شرکت ماشین سازی اسعدی بپردازیم.



ماسک پزشکی سه لایه | شرکت ماشین آلات اسعدی

دستگاه تولید ماسک پزشکی

دستگاه های تولید ماسک پزشکی شرکت ماشین سازی اسعدی قابلیت تولید ماسک های سه لایه به صورت اتوماتیک و در حجم انبوه را دارد. این دستگاه ها با استفاده از مواد اولیه که به آنها می دهیم و تکنولوژی های پیشرفته بکار رفته در ساخت آنها تولید ماسک پزشکی را بصورت اتوماتیک آغاز می کنند. مواد اولیه مورد نیاز دستگاه تولید ماسک پزشکی شامل
۱. دو عدد کش به ازای هر ماسک
۲. سیم مفتوله دماغه برای ثابت نگه داشتن ماسک روی بینی
۳. دو لایه پارچه اسپان
۴. یک لایه پارچه ملت بلون
۵. برق تک فاز ترجحا ۳۲ آمپر
۶. کارگاه با متراژ ۷۰ متر مربع
۷. دستگاه تولید ماسک پزشکی اسعدی


این ها تمامی وسایل و تجهیزاتی هستند که شما برای تولید انبوه ماسک پزشکی سه لایه نیاز دارید. ویروس کرونا به دلیل اینکه بسیار واگیر دارد است، هنگام حضور افراد در جامعه و مکان های عمومی می تواند مشکل ساز شود. شما با استفاده از ماسک مناسب پزشکی سه لایه می توانید از دچار شدن به این ویروس، در امان باشید. دستگاه تولید ماسک شرکت ماشین سازی اسعدی یک دستگاه تولید ماسک فول اتوماتیک است که با استفاده از سیستم های پیشرفته تمامی مراحل تولید ماسک به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.
سیستم این دستگاه ها التراسونیک می باشد که کلیه عملیات دوخت را در استریل ترین حالت ممکن انجام می دهد. دستگاه تولید ماسک پزشکی سه لایه شرکت اسعدی قابلیت تولید ماسک سه لایه پزشکی در کوتاه ترین زمان و با به روز ترین تکنولوژی سیستم التراسونیک کار می کند. عملکرد دستگاه تولید ماسک پزشکی کاملا به صورت اتوماتیک و خودکار بوده و بدون دخالت افراد انجام می شود این مورد موجب استریل بودن و عاری بودن ماسک ها از هرگونه ویروس می باشد.

تولید ماسک سه لایه پزشکی | شرکت ماشین آلات اسعدی

خرید دستگاه تولید ماسک پزشکی سه لایه | شرکت ماشین آلات اسعدی

بخش های مختلف دستگاه تولید ماسک پزشکی

رول گیر پارچه ماسک
تمامی ماسک های پزشکی سه لایه از دو پارچه اسپان و ملت بلون تولید می شوند. این پارچه ها روی رول های مخصوصی که برای آنها در دستگاه های تولید ماسک پزشکی تعبیه شده قرار می گیرند. در ماسک های پزشکی سه لایه دو لایه رویی و زیرین از پارچه اسپان که وظیفه جلوگیری از ورود ذرات کوچک معلق در هوا و گرد و خاک به داخل مجاری تنفسی را دارند، هستند و لایه وسط که از پارچه ملت بلون ساخته شده است کار اصلی فیلتر کردن را انجام می دهد این لایه به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و عدم جذب آبی که دارد به عنوان لایه فیلتر از آن یاد می شود.

رول گیر سیم مفتولی

با قرار دادن سیسم مفتولی در رول گیر سیم مفتولی، سیم مفتولی بصورت خودکار در قسمت مربوطه در ماسک سه لایه پزشکی تعبیه می شود. وظیفه سیم مفتولی در ماسک قرار گرفتن کامل ماسک بر روی دماغ می باشد که راه های ممکن ورود ویروس به مجاری تنفسی همگی توسط ماسک سه لایه پزشکی احاطه شوند. این قسمت موجب قرار گرفتن ماسک دور دهان و بینی می شود بصورتی که امکان ورود ذرات آلوده وجود نداشته باشد.


سیستم دوخت اولترا سونیک

یکی از جدید ترین تکنولوژی های استفاده شده در دوخت ماسک های سه لایه پزشکی سیستم دوخت اولترا سونیک می باشد. این سیستم دوخت با استفاده از امواج ما فوق اولتراسونیک امکان دوخت پارچه را در شرایطی استریل و عاری از هرگونه آلودگی را فراهم می کنند. با امواج اولترا سونیک می توان عملیات های اتصال ، برش ، الگوبرداری و چسباندن را روی پارچه های اسپان باند و ملت بلون انجام داد.
دستگاه های تولید ماسک پزشکی شرکت ماشین سازی اسعدی به دلیل استفاده از سیستم های دوخت پیشرفته اولتراسونیک و بهره بردن از دانش روز در تولید دستگاه تولید ماسک توانسته است ماسک هایی مطابق با استاندارد های بین المللی تولید کند.

قسمت کنترل پانل
قسمت اصلی دستگاه تولید ماسک که به وسیله آن عملیات کنترل را بر روی فرایند تولید ماسک پزشکی سه لایه انجام می دهید کنترل پنل نام دارد، از این قسمت می توانید دستگاه را خاموش روشن کنید یا تنظیمات فرایند تولید را دستخوش تغییراتی کنید. همچنین می توانید سرعت تولید را نیز با توجه به نیاز کاهش یا افزایش دهید.


ماشین آلات تولید ماسک پزشکی | شرکت ماشین آلات اسعدی

تولید ماسک پزشکی سه لایه

شرکت تولید دستگاه ماسک ماشین سازی اسعدی انواع دستگاه تولید ماسک رابا فلز استیل ضد زنگ ساخته شده اند و به همین دلیل در برابر رطوبت محیط بسیار مقاوم می باشد و رطوبت اختلالی در عملکرد دستگاه ایجاد نمی کند. سرعت تولید ماسک ماشین آلات تولید ماسک پزشکی شرکت اسعدی به دلیل استفاده از سیستم های پیشرفته قادر به تولید ماسک سه لایه پزشکی در حجم بالا می باشد. همچنین لایه اصلی این ماسک ها که ملت بلون نام دارد می تواند حدود ۲ تا ۴ ساعت استفاده مداوم داشته باشد و شما را از ویروس و آلودگی در امان بماند. برای خرید ماشین آلات تولید ماسک پزشکی می توانید به فروشگاه ماشین آلات اسعدی مراجعه کنید. اگر سوالی در مورد ماشین آلات تولید ماسک پزشکی سه لایه دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. فروشگاه ماشین سازی اسعدی تولید کننده دستگاه تولید کش قیطانی ماسکنیز می باشد شما می توانید برای خرید این دستگاه به فروشگاه ماشین سازی اسعدی مراجعه نمایید.